Tråkig friluftsdag

Idag hade vi friluftsdag och det var inte så kul. Hela skolan är uppdelade i grupper och vi i sexan är typ ledare för den gruppen man är i, och min grupp är inte den bästa för jag och två andra i min klass fick tjata på alla i gruppen för ingen lyssna när vi skulle göra något. Men iförsig så var ju lekarna inte så kul för vi skulle typ plocka kottar (det var lärarna som kom på dem).
 
Men sen när allt det var slut så skulle vi spela den årliga bränbollsmatchen sexor mot lärare. Det var ganska kul fast lärarna fuskade ju hela tiden så dem vann såklart :/
 
Innan när jag kom hem så var jag så trött så jag somnade en liten stund. Men nu sitter jag här vid datan och kollar på yt videos bye!
 
Julia hade inte brutit armen men det var typ någon flisa som hade gått av så hon kanske ska operera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0