Tåssjö och min klass är BÄST

Idag kom jag hem från Tåssjö vid typ halv två. Har inte bloggat så mycket sen för jag var tvungen att duscha för mitt hår luktade rök för vi hade grillat. Sen tänkte jag bara kolla på datan en liten stund men jag somnade för jag var så trött för att vi hade gjort så mycket saker. Sov i fyra timmar vilket nog inte är så bra för jag kommer inte somna sen när jag ska lägga mig.
 
Men iallafall Tåssjö var SUPERMEGADUPERJÄTTESUPERMEGADUPERKUL!! Kommer sakna min bästa klass jättejättejätte mycket nu när vi ska byta i sjan :'( Kommer ju komma med vissa men vill komma med ALLA!
 
Imorgon kommer jag lägga upp bilder och berätta mer. Här kommer iallafall en bild på den bästa klassen i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0