Tåssjö bilder

Jag vet att jag har skrivit många inlägg om Tåssjö men detta är nog det sista. Jag var ju på Tåssjö men klassen från onsdag till torsdag. Det var jättekul  som ni kan läsa i mitt förra inlägg. Här är några bilder från Tåssjö:
Här sov jag!
Det fanns typ två sjöar och här är en av dem.
Här är den andra.
Vi grillade på kvällen.
Här är korven vi grillade och när jag precis skulle ta ett bett av min korv så råkade Oscar stöta till  min arm så han typ tryckte upp korven i mitt ansikte haha
marshmallows
en skylt
En bålgeting som vi hittade typ när vi skulle åka hem
Och återigen en bild på den bästa klassen!
 
Vi gjorde en massa fler saker men fick inte bild på allt men det blev  några bilder. Tog också fler bilder på klassen men vet inte om alla vill va med så jättemycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0