No life

Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket men det händer inget i mitt liv. Jag har bara tråkigt och gör inget. Men jag tror det kommer några foton på vattendroppar som jag ska fota snart. Fick lite insperation från min kusins blogg som ni kan se här
 
Imorgon är det skola och det kommer bli tråkigt. Men vi ska ha genrep på vår cabaré som vi ska visa för föräldrarna på tisdagen och för skolan på onsdagen, så det kommer bli kul.
En bild på Tessan som jag tycker ser väldigt kul ut. Haha

Kommentarer
Postat av: Matilda

tack för att du länka min blogg!

Men här är några saker du kan göra ifall du känner för det.

1. ge dig ut på en foto runda!

2.Googla! Det finns så mycket insperation där

3. Chaka in på WeHeartIt, där finns också mycket insipiration.

Svar: Varse, tack för alla tips!
Frida

2013-05-12 @ 14:25:35
URL: http://photomatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0