Lite Tåssjö planering

Idag har det inte hänt något specielt. Har redan börjat packa lite till Tåssjö för jag är så taggad och vill åka dit nu! På Tåssjö så måste man typ diska, duka eller typ torka av bordet och så. Mina lärare hade delat in klassen i olika grupper vad vi ska gör och gissa vad jag fick? Jo, jag ska diska. Det sämsta man kan få, men jaja jag gör det ändå med tre andra.
 
Till Tåssjö får vi ha med oss godis och jag ska handla det nu. Min mamma ska skjutsa min syrra till något och då ska jag handla godis sammtidigt. Mina lärare sa att vi fick bara köpa för 25 spän men man kan ju fuska lite hihi. Nä men jag ska köpa ett pringles rör och lite godis så vi får se vad det kostar.
 
Blev ett ganska långt inlägg men nu har jag inget mer att säga så hej då.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja juste ha det så kul!

Svar: Det ska jag, nej men tack!
Frida

2013-05-27 @ 16:54:51
URL: http://mimildamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0