Kommer inte på några rubriker längre

Hej! Vår sista lektion idag slutade 12.10. Efter det skulle vi gå ner till matan och äta och när vi hade ätit klart så fick vi gå hem, så jag slutade typ halv ett idag! Gött. 
 
Nu ska jag gå ut och jogga lite för jag måste hålla uppe min kondition nu när innebandyn slutat (som var för ganska länge sen) och så.
 
Glöm inte att skriva frågor till frågestunden som slutar 14.00 idag. Bye!
Bild i repris för jag bloggar från en annan data där jag inte har några bilder.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Yeey! Du förresten vill du va i helgen kasnke, vet inte om det går om du vill och det går så??

Svar: aa, vi kan ju höras av eller vad man säger ;)
Frida

2013-05-22 @ 14:40:34
Postat av: Matilda

Aaa, vi kan höras av ;) Tycker också det är jätte svårt att komma på rubriker!

Svar: Jaa!
Frida

2013-05-22 @ 15:04:49
URL: http://photomatilda.blogg.se
Postat av: Matilda

skype?

2013-05-22 @ 15:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0