Igår och idag

Hej, det var ju Fredag igår men jag bloggade inget för vi var i Malmö och gjorde lite saker. Först så åkte vi till Emporia och köpte lite tröjor som jag kan ha till sommaren för jag hade typ inga. Kommer nog visa vad jag köpt sen.

Efter det så gick vi till stan eller så i Malmö och kollade på alla Eurovision saker som fanns. Ganska kul. Sen åt vi någon stans i Malmö och när vi hade ätit klart så skulle vi gå och då såg vi hon som vann Eurovision för första gången. Hon var ute med hunden haha.

När vi åkte hem sen så hörde vi denna låten. Jättebra eller inte haha. Ni måste lyssna.

 
Idag ska jag till min kusiner och fira dem för en av dem har fyllt år och den andra ska. Kommer bli kul men vi ska     inte vara där så länge för sen måste vi åka hem för vi vill se Eurovison. 
 
Shit vad varmt det är! Typ 28 garder hos oss. Bye!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ha ha ha, kul låt! Inte så bra men sjukt KUL! Vi var också på esc saker i Malmö. Håll tummarna för Robin ikväll!

Svar: Jag vet låten suger haha. Aaa Robin måste vinna!
Frida

2013-05-18 @ 10:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0