Frågestundssvar

Blev inte så lyckad frågestund men jag tänkte ändå svara på dem frågorna som jag fick. Pallade inte göra ett video inlägg så här kommer alla frågor.
 
Alla frågor är från Matilda.
 
1. Kan du någon gång göra en video? Ja kanske, om ni har några videoideer kan ni kommentera.
2. Vad kostade din kamera? Min kamera kostade lite mer än 5000 kr. Men om man ska köpa massa saker till som minneskort och sånt så kostar det ju mer.
3. Har du några solglasögon (isåfall hur ser dem ut)?Japp jag har ett par och dem ser ut såhär:
Inte så bra bild.
4. Hur många 1D plancher har du? Jag hade fyra två av dem har mystiskt försvunnit så nu har jag då två.
5. Kan du rita en 1D bild i GIMP? Fattar typ inte asså menar du att jag ska rita för fri hand eller nåt? Men om du menar det så kanske.
6. Vem gillar du mest i 1D? Har ingen favorit gillar alla jättemycket!!
7. Är du fortfarande en "directioner"? JAAA
8. Hatar du verkligen hatar jb? Nej
 
9. Var vad det senaste du drömde på natten? Ehm... jag vet inte, jag kommer ihåg att jag drömde något denna natten men jag kommer inte ihåg vad haha.
10. Vad tycker du är positivt/negativt med din kamera? Jag vet inte, tycker typ allt är bra med den.
11. Skulle du bli sur om jag köpte en likadan kamera? Nope tror inte det

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja, jag menar att du ska rita på fri hand i gimp, asså 1D

Svar: Aaa, ok
Frida

2013-05-22 @ 15:11:12
URL: http://photomatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0