En dramatisk dag

Var ju i skolan idag och då hände en sak. Jag och min kompis Julia skulle gå ut och fota varandra när vi hoppade från en gunga till en sak vi gjorde på bilden. När Julia skulle hoppa sitt sista hopp så typ landade hon fel så hon landade på sin arm. Hon fick jätteont och ja,så jag fick gå in och kalla efter en lärare. Sen fick Julia gå till skolsyster och hennes pappa kom. Hennes arm kanske är bruten men jag vet inte.
 
När jag skulle kalla på en lärare så hittade jag inte någon och så, så jag frågade alla var en lärare fanns för Julia hade ont i armen. Och Simon i min klass hörde lite fel för han sa typ: Frida har blivit våldtagen! haha skrattade asmycket sen när jag hörde det. Men synd om Julia och hoppas hennes arm inte är bruten. 
 
Vi hade ju också idrottsprov idag och provet var väldigt lätt. Jag hoppas att jag får alla rätt. Annars har inget specielt hänt så bye. Blev ett ganska långt inlägg.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Oj,vilken dag. Fast skrattade också åt "hallå Frida har blivit våldtagen" Fin bild iaf!

Svar: Haha aa:)
Frida

2013-05-24 @ 07:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0