Cabaré och dans

Idag hade vi genrep av vår cabaré hela dan, en gång före lunch och en efter. På cabarén är jag i en grupp där vi ska ha något som heter blacklight eller nåt sånt, och då ska vi ha helt svarta kläder. Vi ska också vara svarta i ansiktet och när vi skulla gå ut på rast så var det lite pinsamt för alla kolla på en och undra varför man var helt svart i fejset haha.
 
Som vissa kanske vet så går jag på dans. Fick just reda på att min dansledare ska sluta för hon har kommit in på någon skola eller nåt i New York :( Hon är ju bäst och gör den bästa koreografin. Kommer sakna hon jättemycket och nu kommer jag säkert få någon dålig dansledare :(
 
Blev ganska långt inlägg men men...
Tycker sånna här bilder är kul!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Synd att er dans lärare ska sluta :'( Men cool bild

Svar: Aaa :'( men tack :)
Frida

2013-05-13 @ 16:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0