Skolavslutning imorgon

Förlåt för jag inte bloggat så mycket men jag har inte pallat. Idag var jag i skolan och vi städade mest. Jag var också och tränade lite tills imorgon där jag ska hålla upp någon skylt. Och ja det är skolavslutning imorgon. Kommer bli skönt att slippa skolan men som jag typ skriver hela tiden så kommer jag sakna min klass mycket.
 
Vi har någon städerska som städar hemma hos oss för min storebror tar studenten på Onsdag. Det kommer bli kul och jag ska ta massa bilder. Har inget mer att säga nu så bye!
 
Inget med inlägget att göra men en bild på Tessan:
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fuskit att du har skolavslutning imorn

Svar: hihi
Frida

2013-06-03 @ 18:04:50
URL: http://photomatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0