Dumma minneskort

Idag ska jag inte göra något specielt. Det ända jag ska göra är att åka till siba och få ett nytt minneskort, för typ i förrgår så fotade jag lite (inget viktigt så det va bra) och plötsligt så kom det upp en text på kameran där det stod typ att minneskortet är skadat det går inte att använda eller nåt. Detta har hänt en gång innan (första dagen jag fick kameran) så det måste vara nåt fel på kameran eller nåt. Men vi får se vad dem säger när vi åker dit. Ska kanske också köpa ett stort usb för alla bilder jag har tatt finns nu bara på datan så det är inte så bra om datan kraschar.
 
Jag har typ inget mer att säga men det kommer ett roligare inlägg senare. Hej då!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0