Dag 1. Mitt fotointresse

Jag vet inte riktigt när mitt fotointresse började. Men jag tror det började hösten 2011 när jag fyllde år. För när jag fyllde år så önskade jag mig en kamera för min kusin hade fått en kamera och det värkade kul att fotografera saker. Så jag önskade mig en kamera och jag fick det! Det var en sånhär kamera jag fick:
Jag fotade massor och detta var den första bilden jag tog med den kameran:
Sen blev jag mer och mer intreserad och tyckte det var kul att fota så i höstas ville jag ha en systemkamera. Jag kollade på olika kameror på datan ganska länge men sen så köpte jag en Nikon D5100 (februari detta året). Nu älskar jag att fota och tycker det är jättekul!
 
Vet inte om jag förstått denna fråga fel men skit samma.
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

När jag började så var det så att jag fått en webbkamera i julklapp 2010 sen så gick den sönder och d¨skulle min pappa köpa en ny men då köpta han kameran som jag hade innan alltså en sån som du fortfarande ha men sen i janurai gick den sönder och jag köpte en ny och nu vill jag ha en systemkamera

Svar: aa, men du har ju ganska mycket pengar så du kan ju köpa din systemkamera snart :)
Frida

2013-06-16 @ 18:47:22
URL: http://photomatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0