Bilder från studenten

Min storebror tog ju studenten och här kommer bilder från det. Under bilderna står en liten beskrivning.
Först kom alla studenter och gick.
Sen gick vi dit där dem skulle springa ut och det var många människor.
Sen sprang dem ut och frisörerna som var den minsta gruppen sprang ut först. Alla som sprang ut var väldigt glada men mina öron dog av alla visselpipor haha.
När min storebror hade sprungit ut så hängde vi massor av blommor och sånt på han och några andra vi kände. Detta var bara en liten liten liten del av vad han fick. Det var massor haha
Dem gick en runda på stan sen men ville inte lägga upp dem bilderna här på bloggen. Men efter det så skulle dem åka på sina flak och det fanns massa roliga saker dem hade skrivit som på denna hade dem skrivit STUDENTFLAK kan innehålla spår av nötter.
Och på denna hade dem skrivit "vi tackar wikipedia & ctrl+c för alla våra mvg.
Sen åkte dem en lång runda på stan på sina flak och detta var min storebrors.
Sen fick min storebror åka på vårt släp. Det var kul för alla skrattade och vinkade när vi körde hem. 
Vi hade också en skylt utanför vårt hus där det stod tuta för Victor så alla som körde förbi tutade. Lite kul faktiskt.
En bild på en av Victors tårtor.
Och en bild på den andra tårtan.
 
Det var typ det och det var väldigt roligt igår. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0