Läääääääääääääängtar

Hej, och förlåt för jag inte bloggat men har inte pallat. Men nu ska jag börja igen eller vad man ska säga.
 
Lääängtar så mycket tills på tisdag och onsdag, för på kvällen på tisdagen så ska jag till min kusiner och fira valborg. Vi ska nog också göra chubby bunny challenge. Sen på onsdag är vi ju lediga för det är första maj och då ska jag ha 9 timmars dansgenrep. Wiiiie kommer bli såååå kul!
 
Nu ska jag kolla på Smartare än en femteklassare. Bye!
Godis är gott, godis är gott. Godis godis godis är gott!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Längtar också till Tisdag! Ska bli så sjukt kul att göra chubby bunny challenge

2013-04-27 @ 21:10:39
URL: http://photomatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0