Kul dag!

Idag har jag varit men Julia, Linn och Klara. Igentligen skulle jag Julia och Julia va med den ena Julian (haha) mådde inte så bra så det blev ändrade planer. Så jag va då men Linn, Julia och Klara och det var faktiskt kul, vi klättrade på någon klätter sak och typ körde några lekar som var kul.
 
Men nu är jag hemma och har inget och göra. Imorgon har vi skapande skola igen och det ska bli kuuul. Och det är så bra att det är imorgon för på torsdagar har vi alla tråkiga lektioner. Hejdå!
 
Här får ni också en Before I Die:
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Den "before I die" bilden stämmer verkligen på mig!

Svar: aa, mig med ;)
Frida

2013-04-24 @ 18:36:28
URL: http://wallsfoto.blogg.se
Postat av: Matilda

Du får innnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnntttttttttttttte sluta blogga din blogg e så bra och du kan inte ge upp redan

Svar: Tack! Okej ska typ börja igen!
Frida

2013-04-27 @ 19:46:36
URL: http://photomatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0