Dag 4. Favorittyp av bilder

Jag tror min favorittyp av bilder är macrobilder. Jag tror jag gillar macrobilder för det är liksom så nära och det är coolt att se alla detaljer.
 
Jag köpte min systemkamera för typ en och en halv månad sen och då fick man ju med ett objektiv. Men med det objektivet jag fick kan man inte komma så nära så jag sparar pengar nu så jag kan köpa ett macroobjektiv.
 
Denna bilden är tagen med min digitalkamera för med den kan man komma ganska nära med. Vet inte om detta är en macrobild direkt men typ. Häääääääär kan du lite riktiga macrobilder haha. Hejdå!
Vad gillar du för slags bilder?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Mina favvo sorts bilder är macro och panorama. För u macro ser man alla detaljer och i panorama så rör det sig men ändå inte om du fattar
//Matilda

Svar: Okej :)
Frida

2013-04-21 @ 22:50:50
URL: http://matildawall.blogg.se
Postat av: Ina

Hej, vad kostade din kamera?:)

Svar: Den jag har nu kosta typ 5000 kr :)
Frida

2013-04-22 @ 15:22:45
URL: http://iinnaaandersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0